اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان و مسئولین علمی حوزه های مقاومت بسیج به همت بسیج جامعه زنان و معاونت علمی پژوهشی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۳۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اولین دوره توانمندسازی علمی پژوهشی فرماندهان و مسئولین علمی حوزه های مقاومت بسیج به همت بسیج جامعه زنان و معاونت علمی پژوهشی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در سالن شهدای کانون شهید سبحانی سپاه برگزار شد.

ضرورت فعالیت های علمی در افق آیات، روایات و منظومه فکری امام انقلاب با محوریت بیانیه گام دوم، رویکرد بسیج در فعالیت های علمی و فناوری، پتانسیل علمی بسیج، بایدها و نبایدهای فعالیت های علمی، هدف از راه اندازی پایگاه های علمی و نحوه فعالیت آن ها و همچنین چالش های موجود در راستای ارتقای فعالیت های علمی از وضع موجود به سمت وضعیت مطلوب از جمله مواردی بود که در این دوره مورد اشاره و تبیین قرار گرفت.

در ادامه حاضرین به طرح سوالاتی پیرامون نظام مسائل علمی پایگاه ها و حوزه های مقاومت پرداختند و ضمن تبیین سوالات به بیان راهکارهای موجود در راستای حل مشکلات مطروحه پرداخته شد. استمرار دوره های علمی پژوهشی، ایجاد محافل نقل تجربیات و انعقاد تفاهم نامه های درون و برون سازمانی از جمله مواردی بود که از سوی شرکت کنندگان در دوره مطرح شد و مورد مطالبه گری قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها