زاهدان/ پایگاه واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با همت معاونت بهداشتی علوم پزشکی و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۱۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

به گزارش  خبرنگار بسیج از زاهدان، پایگاه واکسیناسیون کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با همت معاونت بهداشتی علوم پزشکی و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان راه اندازی شد.


در مراسم و آیین افتتاحیه ای مرکز که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان دکتر سلطانعلی میر و فرماندار زاهدان ابوذر مهدی نخعی و دکتر نجاتی رئیس مرکز بهداشت زاهدان و دکتر طباطبایی معاون علوم پزشکی زاهدان و رئیس بسیج کارکنان ادارات استان سرهنگ نکویی حضور داشتند برگزار شد.


دکتر سلطانعلی میر دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه استان گفت: پیشنهاد راه اندازی مرکز واکسیناسیون از سوی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان در جلسه شورای دانشگاه واحد زاهدان به منظور کمک به تیم سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در واکسینه نمودن شهروندان زاهدانی که در روزهای گذشته با شروع موج شدید کرونا ایام سختی را گذرانده اند مطرح  که با این پیشنهاد موافقت شد.

وی افزود:  به صورت ضرب الاجل مکاتبات با علوم‌پزشکی‌ زاهدان صورت گرفت و هماهنگی و مجوز های لازم اخذ گردید که بلافاصله دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در یک فرصت کوتاه مقدمات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری تخصیص مکان مناسب را فراهم  کرد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که به حول و قوه الهی این مرکز در بهترین شرایط آماده و افتتاح شده است، ادامه داد: مرکز واکسیناسیون فرهیختگان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ به همه همشهریان زاهدانی خدمات ارائه خواهد کرد.

وی بیان کرد:  اولویت اصلی ما در دانشگاه آزاد اسلامی استان در این ایام کمک به تیم درمان و سلامت و کاهش نگرانی و دغدغه مردم استان می باشد که به همه واحدهای سطح استان ابلاغ شده با تمام توان و امکانات همگام و همراه مدافعان سلامت باشند.

وی با تاکید بر این مطلب که  دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با برخورداری از کادر پزشکی و پرستاری مجرب این توانایی را دارد که در امر واکسیناسیون به صورت جهادی همکاری لازم را در این برهه زمانی با دانشگاه‌علوم‌پزشکی داشته باشد، تصریح کرد: در خصوص ارائه خدمات و تخصیص این امکانات و فضای سوله ورزشی تا هر زمانی که مورد نیاز جامعه سلامت و مردم و شهروندان عزیز زاهدانی باشد هیچ محدودیت قائل نداریم و با تمام توان در خدمت شهروندان و هم استانی های عزیز خواهیم بود.


فرماندار زاهدان ابوذر مهدی نخعی نیز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در همه مسائل اجتماعی همیشه حضور فعال داشتند عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با برخورداری از پتانسیل ها امکانات مناسب می تواند کمک مضاعفی را در مبارزه با کرونا همراه با دانشگاه علوم پزشکی استان ارائه نماید.

در پایان شرکت کنندگان از امکانات و تجهیزات و فضای مرکز واکسیناسیون فرهیختگان بازدید بعمل آوردند و در همین راستا بعنوان اولین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی در این مرکز دکتر سلطانعلی میر دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان دوز اول این واکسن را دریافت نمودند.

ارسال نظرات