خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

هیچ شب و روزی برای توبه و نیایش به فضیلت عرفه نمی‌رسد

ملایر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: برای توبه و نیایش به درگاه پروردگار در حد فاصل لیالی قدر تا عید قربان هیچ شب و روزی به فضیلت عرفه نمی‌رسد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۵۱
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

هیچ شب و روزی برای توبه و نیایش به فضیلت عرفه نمی‌رسدحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به فرصت طلایی جهت توبه و نیایش در روز عرفه اظهار داشت: خداوند متعال با بهانه‌های مختلف قصد بخشش بندگان خود را دارد که به عنوان نمونه یکی از زمان‌های بسیار ارزشمند و با فضیلت لیالی قدر است.

وی افزود: خداوند وعده بخشش گناهان گنهکاران را داده است و بعد از لیالی قدر مناسب‌ترین فرصت، شب و روز عرفه معرفی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: برای توبه و نیایش به درگاه پروردگار در حد فاصل لیالی قدر تا عید قربان هیچ شب و روزی به فضیلت عرفه نمی‌رسد.

وی عنوان کرد: نکته مهم اینکه قبل از راز و نیاز با پروردگار لازم است، در این روز آدمی ابتدا اقرار به گناه خود به درگاه پروردگار داشته باشد سپس توبه کند و از خداوند درخواست عفو و بخشش کند.

شیرزادی افزود: وعده خدا صادق و توبه‌پذیر است و ما هستیم که از این فرصت کمال استفاده را می‌کنیم.

وی ادامه داد: امید است با استفاده از این فرصت برای عفو و بخشش خود و مومنین و مومنات با تضرع به درگاه پروردگار با واسطه قرار دادن پیامبر(ص) و اهل بیتش(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) بتوانیم رحمت خداوند را شامل حال خود و دیگران کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات