خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۱۵ تن سویا قاچاق در تویسرکان

همدان-جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۱۵ تن سویا قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۰۶۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
کشف ۱۵ تن سویا قاچاق در تویسرکانسرهنگ رضا زارعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان، در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته مشخص شد، کامیون مذکور حامل ۱۵ تن سویا است که به صورت قاچاق از یکی از بنادر جنوبی بارگیری و به قصد تخلیه در یکی از شهرستان‌های غربی کشور حمل می‌شود.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: اموال مکشوفه صورتجلسه و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

*دستگیری سارق وکشف اموال مسروقه در همدان

زارعی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد محتویات داخل کیف و تلفن همراه شهر وندان به ویژه خانم‌ها در مراکز خرید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس اگاهی سرانجام یک نفر از اعضای باند سارقان مذکور شناسایی که روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ماموران برای دستگیری دیگر اعضای باند گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق تعداد ۴۰ دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط شد.

وی از شهروندانی که تلفن همراه ان‌ها در بازار و یا مراکز خرید مورد سرقت قرار گرفته خواست که جهت پیگیری به پلیسی اگاهی استان مراجعه کنند.

زارعی در پایان با تاکید بر مراقبت و حفظ اموال توسط شهروندان بیان داشت: سارقان بدانند که اعمال مجرمانه آن‌ها از دید پلیس مخفی نخواهد ماند و پلیس با برخورد قاطع خود انان را دستگیر و به چنگال عدالت خواهد سپرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار