خبرهای داغ:
بهار-اعضای پایگاه شهیده «موسوی» شهرستان بهار با خانواده شهیده «فاطمه موسوی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۱۴۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

دیدار بسیجیان بهاری با خانواده شهیده «موسوی»به گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای پایگاه شهیده «موسوی» شهرستان بهار با خانواده شهیده «فاطمه موسوی» دیدار کردند.

کبری بهرامی مسئول پایگاه شهیده «موسوی» حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای زن در بمباران روز قدس ۲۵ تیر ۱۳۶۱ اظهار داشت: شهیده «فاطمه موسوی» از جمله این شهدای عزیز است که 25 تیر ماه آسمانی شد.

وی افزود: روز ۲۵ تیر واقعه تلخی بود که مردم روزه‌دار در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۶۱ در روزهای اوج دفاع مقدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حمله هوایی رژیم بعث عراق در خاک و خون غلتیدند و روزی غم‌بار اما ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

مسئول پایگاه شهیده «موسوی» حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: این در حالی بود که روزهای گذشته دیکتاتور عراق مبنی بر بمباران مناطق شهری تهدید کرده بود اما مردم مومن شجاعانه در این حرکت اسلامی شرکت کردند تا نماز جمعه ماه مبارک رمضان را اقامه کنند اما دشمن بعثی با حمله هوایی اجتماع نمازگزاران مؤمن همدانی را به خاک و خون کشید و تعدادی از هم وطنان به درجه شهادت نائل آمدند.

مادر شهیده موسوی نیز در ادامه از آخرین خداحافظی دخترش در روز شهادتش خاطراتی بیان کرد، و گفت: فاطمه به حیا و حجاب اهمیت بسیاری می‌داد و به این دنیای فانی دل بسته نبود و با وجود اینکه تهدیدات دشمن را می‌دانست اما شجاعانه و برای ادای فریضه راهپیمایی و شرکت در نماز جمعه رفت.

پس از دیدار با خانواده شهیده «موسوی»؛ همه اعضا بر مزار شهیده حضور یافتند و با نثار فاتحه‌ای یاد ایشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات