خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد؛

راه اندازی مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون قزوین به همت سپاه استان/سپاه، همیشه خدمت رسان مردم است

سردار آتانی گفت:همزمان با راه اندازی مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون قزوین، سپاه با استفاده از ظرفیت و توان نیروهای متخصص خود، روزانه ۵۰۰ نفر از همشهریان عزیز را واکسینه می کند.
کد خبر: ۹۳۵۹۲۸۷
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون شهرستان قزوین، در دانشگاه فرهنگیان قزوین راه اندازی شد.

در حاشیه این مراسم که سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان، دکتر حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین و جمعی از مسوولان سپاه و استان حضور داشتند، سردار آتانی با اشاره به اینکه در عرصه واکسیناسیون کرونا نیز سپاه وارد عمل شد بیان کرد: خداوند بزرگ را شکرگزاریم که به فرزندان سپاهی ملت، توفیق داد تا در این مرحله حساس هم بتواند همچون سایر عرصه های خدمت رسانی سپاه، حضور یابد.

سپاه استان، پای کار خدمت رسانی در ایام کرونا

وی گفت: سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین توفیق دارد از زمانیکه ویروس منحوس کرونا شناخته شد با تمام ظرفیت و توان پای کار خدمت رسانی به هم استانی های شریف، بوده است.

تولید و توزیع روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در ایام کرونا توسط بسیجیان

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برخی اقدامات سپاه استان از ابتدای شناسایی ویروس کرونا در استان اظهار کرد: برادران و خواهران بسیجی در سراسر استان قزوین همزمان با شیوع ویروس کرونا به کمک کادر درمان و علوم پزشکی قزوین شتافتند و تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک را به صورت رایگان تهیه و در سطح استان توزیع می کردند.

اجرای ۸ مرحله رزمایش کمک مومنانه با ارائه ۲۰ میلیارد تومان خدمات

سردار آتانی اقدامات سپاه استان در رزمایش بزرگ کمک مومنانه را برگ زرینی در کارنامه خدمات سپاه استان دانست و عنوان کرد: رزمایش بزرگ کمک مومنانه از سوی سپاه استان در ۸ مرحله انجام شد و از زمان آغاز رزمایش تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان خدمات ارائه کرده است. بخشی از این خدمات توسط خیرین عزیز بوده که به واسطه اعتمادی که به سپاه عزیز داشتند، سپاه میزبان این اقدام بزرگ شد.

خدمات رسانی یگان جنگ نوین تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان در گندزدایی سطح استان در ایام کرونا

وی افزود: در زمینه پاکسازی و ضدعفونی معابر سطح استان، یگان جنگ نوین تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان با حضور بسیجیان عزیز با استفاده از ظرفیت های بومی خود در سراسر استان اقدام کردند.

تقدیر از اقدامات داوطلبانه و فداکارانه کادر درمان

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به اینکه لیست اقدامات و خدمات سپاه استان، در ایام کرونا بسیار پربار است تصریح کرد: اقدامات و خدمات سپاه استان با حضور و ظرفیت بسیجیان عزیز بسیار درخشان بوده و این تنها بخشی از خدمات سپاه در ایام کرونا می باشد اما از آن روز که واکسیناسیون هم استانی ها در مقابل بیماری کرونا آغاز شد سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آمادگی خود را به دانشگاه علوم پزشکی قزوین اعلام کرد. در این مرحله از کادر درمان و پزشکان و پرستاران خدوم و پرتلاش استان که به طور شبانه روزی خدمت رسان مردم بودند تقدیر می کنیم که بسیار فداکارانه و داوطلبانه خدمات ارایه دادند.

راه اندازی مرکز مستقل شماره ۲ واکسیناسیون قزوین با استفاده از ظرفیت سپاه استان

سردار آتانی اضافه کرد: امروز توفیق داریم که همزمان با راه اندازی مرکز شماره ۲ واکسیناسیون قزوین که در دانشگاه فرهنگیان قزوین قرار دارد، سپاه با استفاده از ظرفیت و توان نیروهای متخصص بسیجی خود، خدمات لازم را ارائه دهد. این در حالی است که بخش دیگری از نیروهای متخصص ما در نمایشگاه بین الملل(مرکز شماره ۱) و سایر مراکز نیروی‌های بسیجی حضور دارند.

روزانه ۵۰۰ نفر توسط کادر متخصص سپاه استان در این مرکز واکسینه می شوند

سردار آتانی گفت: در حال حاضر این مرکز به صورت مستقل روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر را واکسینه خواهد کرد که می توانیم این ظرفیت را افزایش دهیم. سپاه استان قزوین آمادگی ارائه خدمات را بدون هیچ منتی به هم استانی های شریف دارد و قطعا تا نابودی کامل ویروس منحوس کرونا، سپاه در کنار مردم عزیز می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار