خبرهای داغ:

اصلی‌ترین علت گرانی مصالح ساختمانی در کشور، سیاست‌های غیرقابل قبول اقتصادی دولت است

شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: اصلی‌ترین علت گرانی مصالح ساختمانی در کشور، سیاست‌های غیرقابل قبول اقتصادی دولت است که در بسیاری از موارد سبب بروز مشکل شده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۳۰
|
۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با عید سعید قربان علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با همراهی امیر بشیری رئیس اداره صمت شهرستان از کارخانه سیمان شاهرود بازدید کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی سیمان در روز‌های اخیر گفت: اصلی‌ترین علت گرانی مصالح ساختمانی در کشور، سیاست‌های غیرقابل قبول اقتصادی دولت است که نه تنها در حوزه مصالح ساختمانی، بلکه در بسیاری از موارد سبب بروز مشکل شده است. وی افزود: با توجه به نگرانی‌های مجلس پیرامون افزایش قیمت سیمان، در چند نوبت وزیر صمت و معاونان او برای توضیحات به کمیسیون عمران مجلس احضار شده‌اند و مجلس پیگیر این موضوع خواهد بود.
خانی با تأکید بر حضور موفق شرکت شستا در کارخانه سیمان شاهرود، گفت: حضور شستا در طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی کشور موفق بوده و امیدواریم بیش از این شاهد سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه انتخابیه باشیم.
در این بازدید، گزارشی از فعالیت کارخانه، کم و کیف فرآیند تولید و برنامه‌های درحال اجرا توسط محمد بازوی مدیرعامل شرکت ارائه گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها