خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قزوین در دیدار با رییس دانشگاه فرهنگیان و کادر مرکز تجمیعی واکسیناسیون؛

جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد

سردار رفیعی آتانی گفت: جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد و امروز شاهد همکاری بسیار خوب دانشگاه فرهنگیان و سپاه استان در راستای ریشه کنی بیماری کرونا هستیم.
کد خبر: ۹۳۵۹۳۵۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین و دکتر حمیدرضا مشهدی رییس دانشگاه فرهنگیان و کارکنان مرکز تجمیعی شماره ۲ واکسیناسیون قزوین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

سردار رفیعی آتانی، در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل روشنفکر و فرهیخته جامعه بیان کرد: معلم، اساسی ترین عنصر در نظام آموزش و پرورش می باشد که نقش الگو، مربی و راهنمای دانش آموزان و هدایت کننده فرآیند تعلیم و تربیت را بر عهده دارد.

وی گفت: معلم، حرفه ای تخصصی و حساس را بر عهده دارد و انتخاب معلم می باید با دقت انجام شود و در جذب و نگهداری او سرمایه گذاری لازم صورت گیرد که نقش مهم و حساس پرورش معلمان در تراز انقلاب، بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان عامل تربیت کننده و متولی نیروی انسانی آموزش و پرورش یک جامعه، هدفش پیاده کردن اهدف بالای تربیتی و آموزشی در جامعه است.

وی افزود: این دانشگاه یکی از اساسی ترین نهادهای ارتقا در امر تعلیم و تربیت است و لذا چنین نهادی نیازمند توجهات بیشتر از لحاظ مادی و معنوی می باشد.

سردار آتانی گفت: جامعه پویا، از دل دانشگاه فرهنگیان شکل می گیرد و امروز شاهد هستیم که این نهاد فرهنگی اقدام به ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم کرده است که بسیار قابل تقدیر است تا با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج استان، بتوان گام موثری در ریشه کنی بیماری کرونا برداشت.

در ادامه این دیدار دکتر حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه تربیت معلم فرهنگیان بیان کرد: ۲۷۰ دانشجوی ما در جهاد تربیتی در سطح استان به دانش آموزانی که در تعلیم و تربیت نیازمند یاری هستند، خدمات ارایه می دهند و پس از شناسایی این دانش آموزان، امر آموزش آغاز می شود.

وی با اشاره به اقدامات دانشگاه فرهنگیان در طول ایام کرونایی در استان گفت: دانشگاه فرهنگیان قزوین همزمان با شیوع کرونا با حضور دانشجویان جهادی در عرصه خدمت رسانی اقدام به تهیه و توزیع ماسک ۷ مرحله ماسک، طبخ و توزیع طعام، راه اندازی پویش کمک به کادر درمان و دوخت گام و ماسک با استفاده از ظرفیت دانشجویان و بسیاری اقدامات دیگر در راستای رزمایش کمک مومنانه نموده است.

وی افزود: در حال حاضر ۴ هزار سرباز آماده به خدمت در هر کجای استان آمادگی دارند که در عرصه تربیتی، جهادی، آموزشی و دیگر عرصه های فرهنگی ورود کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها