رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ:

نام و یاد شهیده مدافع سلامت خارگ در مرتفع‌ترین قله استان فارس طنین انداز شد

کد خبر: ۹۳۵۹۴۴۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ:محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : تیم ۱۲ نفره کوهنوردی جزیره خارگ موفق به صعود به قله ۳۹۱۸ متری بل مرتفعترین قله استان فارس شد.

وی افزود: این صعود با هدف گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهیده مدافع سلامت جزیره خارگ شهیده سهیلا خراسانی و ارج نهادن به مدافعان سلامت جزیره خارگ در طول سال‌های همه گیری ویروس کرونا انجام گرفت.

رئیس هیات کوهنوردی جزیره خارگ تصریح کرد: هیات کوهنوردی جزیره خارگ از ابتدای فعالیت خود علاوه بر اینکه تمرکز جدی بر روی رشد و پرورش کوهنوردان بالقوه جزیره خارگ داشته است سعی کرده در کنار ورزش فعالیت های فرهنگی را در سرلوحه کار خود قرار دهد که از جمله این فعالیت ها گرامیداشت و ثبت نام شهدای گرانقدر جزیره خارگ بر روی قله های ایران بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کوهنوردی علارغم خطراتی که در پیش رو دارد ولی در نهایت ورزشی انسان ساز است که در جزیره خارگ با تمام محدودیت ها کوهنوردان خارگی با همت و تلاش خود توانستند نشان دهند می‌توان با برنامه ریزی دقیق و اصولی به بلندای قله ها رسید .

دشتی زاده در پایان یادآور شد: برنامه های متنوعی چه از لحاظ استعدادیابی و تقویت مهارت ها و همچنین ارتقا سطح کیفی و کمی کوهنوردان جزیره خارگ در پسا کرونا تدوین نموده ایم تا زمینه رشد و شکوفایی بیشتر را فراهم سازیم.

ارسال نظرات