ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:در بندر امیرآباد در اثر بی‌کفایتی صد‌ها هزار تن نهاده دامی در حال پوسیدن است، اما دام‌های ما به‌علت نداشتن خوراک می‌میرند.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۵۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران به رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به جهت ناکارآمدی برخی مسئولان، مردم این دیار که کارنامه درخشانی در جنگ تحمیلی دارند امروز در رنج هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: باید بپرسیم تکلیف بودجه چه شد؟ تخصیص داده شد یا خیر؟ چرا امروز خوزستان دچار کم آبی است؟ چرا خیّران مازندران با تامین آب معدنی به داد خوزستانی‌ها می‌رسند؟ مگر خوزستان کم آب دارد؟ دارای ثروت عظیم نفت نیست؟ پاسخ فقط بی‌کفایتی مسئولان است.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه اضافه کرد: من می‌ترسم آینده مازندران همچون خوزستان ترسیم شود، شرایط آبی ما هم حاد است، از میانگین ۴۰ درصد کشور ما فقط ۱۲ درصد آب‌های سطحی را جمع آوری می‌کنیم، سپاه و بسیجیان به بسیاری از روستا‌های ما، تانکر آب توزیع می‌کنند.

امام جمعه ساری به اوضاع تالاب‌ها هم اشاره کرد و گفت:  امروز جزیره میانکاله ما تبدیل به بیابان کاله شده است! در بندر امیرآباد در اثر بی‌کفایتی صد‌ها هزار تن نهاده دامی در حال پوسیدن است، اما دام‌های ما به‌علت نداشتن خوراک می‌میرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز دشمنان ما در بیرون و عوامل در داخل از این آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند، جریان مطالبات به حق مردم و اعتراضات را به سمت نظام می‌برند در حالی که مطالبه مردم از نظام نیست از مسئولان است، ما یقه مسئولان را گرفته و منت نظام را می‌کشیم، اجازه نخواهیم داد این عوامل اندک آشوب‌طلب مزدور استکبار جهانی جولان بدهند. مطالبه حق مردم است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها