فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی و عمرانی ۴۰۰ پروژه در این استان به سرانجام رسیده است، گفت:۳۵۰ هزار بسته کمک مومنانه در استان از ابتدای شیوع کرونا توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۷۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا در بازدید از پروژه‌های محرومیت زدایی و آبرسانی و اشتغال زایی استان البرز با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت:در ساعات اولیه سیل در روستای کلها در محور کرج - چالوس سپاه و بسیج وارد منطقه شده و به مردم این روستا خدمت رسانی کرد.

۳۵۰ هزار بسته کمک مومنانه در استان البرز توزیع شد

وی افزود:در کمتر از 24 ساعت با همت جهادگران بسیج سازندگی آب شرب این منطقه وصل و کمک به پاکسازی و لایروبی ناشی از سیل آغاز شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی از سال گذشته تاکنون سپاه امام حسن مجتبی(ع) اقداماتی موثری با همکاری خیرین به سرانجام رسانده است، بیان کرد: در حوزه محرومیت زدایی و عمرانی 400 پروژه با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال به سرانجام رسیده است.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه 370 صندوق قرض الحسنه در سطح استان البرز برای کمک مردم به مردم تشکیل شده است ، ادامه داد: این صندوق‌ها بیش از 18 هزار نفر عضو دارند و تاکنون از محل کمک‌های مردمی و امانات بسیجیان 80 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان داده شده است.

وی با بیان اینکه  678 شغل مستقیم با امانات و سپرده‌های بسیجیان در استان البرز ایجاد شده است ،گفت:   در حوزه اشغالزایی تاکنون 37 کارگاه اشتغال زایی زوده بازده در استان به بهره برداری رسیده و  بیش از 2100 نفر مشغول به کار شدند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به دستورات رهبری معظم انقلاب برای کمک به افرادی که بر اثر کرونا شغل خود را از دست دادند و اقدامات سپاه در این زمینه در استان، تصریح کرد: بیش از 350 هزار مورد کمک مومنانه با مشارکت سپاه و کمک های خیرین و با شناسایی افراد نیازمند و جامعه هدف انجام شده است.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه برای کمک به افراد نیازمند از محل مشارکت خیرین 16500 کارت هدیه برای کمک به اقشار نیازمند تهیه و به آن ها اهدا شد، گفت: 730 هزار پرس غذای گرم با کمک و مشارکت خیرین از طریق پایگاه‌های بسیج در سراسر استان در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.

وی با اشاره به آزاد سازی 300 زندانی جرائم غیر عمد در استان با کمک و مشارکت سپاه و خیرین، تصریح کرد: 436 سری جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت استان البرز برای شروع زندگی اهدا شده است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها