خبرهای داغ:
قاسمی گفت: کسانی که نسبت به قانون حساس هستند و قوانین را رعایت می کنند باید تشویق شوند و در مقابل با متخلفین در هر پستی باید برخورد شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۹۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب استان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد، بیان کرد: ما از مردم و اصناف انتظار پایبندی به قوانین را داریم اما برخی دستگاه‌ها خود را موظف به این امر نمی دانند. صرف تذکر این امر انجام شدنی نیست و قطعا با آنها بعنوان ترک فعل برخورد می شود.

وی گفت: دستگاه های غیردولتی نیز باید پاسخگوی رفتار خود در عدم اجرای دستورالعمل ها باشند. چرا که مصوبات ستاد ملی کرونا، یک قانون است و باید اجرا شود.

دادستان قزوین عنوان کرد: وقتی مصوبات را تبعیض آمیز اجرا کنیم قطعا نتیجه خوبی در زمینه کاهش تبعات بیماری نخواهد داشت.

قاسمی اظهار کرد: بنا نیست که برای تمام رفتارها پرونده تشکیل دهیم. در این بیماری همه دنیا معتقد و پایبند به پیشگیری هستند و بهترین راه رعایت دستورالعمل ها، پیشگیری است. نمی توان کم کاری های دستگاه ها را به گردن یکدیگر انداخت.

وی افزود: کسانی که نسبت به قانون حساس هستند و قوانین را رعایت می کنند باید تشویق شوند و در مقابل با متخلفین در هر پستی باید برخورد شود اینکه قوانین را نسبت به برخی ها اجرا و نسبت به برخی ها اجرا نکنیم قطعا بی اعتمادی در اجتماع ایجاد شده و اوضاع کرونا وخیم تر می شود.

قاسمی گفت: مصوبات ستاد باید اجرا شود و اجرا شدن آن منوط به این است که مدیری که در این جلسات حضور دارد، خود، مجری مصوبات باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها