طی مراسمی حجت‌الاسلام والمسلمین بخشش به عنوان جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۵۹۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با حضور سردار فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: عید غدیر نماد وحدت و ولایت‌پذیری بوده و باید اهداف عید غدیر و نقش آن در جامعه اسلامی برای جوانان بازگو شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی با تأکید بر نقش کارگزینان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: این کارگزاران هستند که به حکومت و حاکمیت قوام و قداست می‌بخشند.

وی نقش رسانه در بازگو کردن نقش سپاه پاسداران در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به‌خصوص رسانه‌های انقلابی در سپاه پاسداران نهایت بهره را برد، زیرا استکبار در تلاش است تا نقش سپاه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ بابک صدوق تشکر و حجت‌الاسلام و المسلمین بخشش به‌عنوان جانشین و دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی گردید.

همچنین در  این مراسم از زحمات سرهنگ کامران کوچکی نژاد تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا به‌عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات