خبرهای داغ:
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: ویژه‌برنامه‌های جشن امامت و ولایت در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۱۲
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سلسله جشن‌های امامت و ولایت به‌مناسبت اعیاد قربان، غدیر، مباهله و ولادت امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ویژه‌برنامه‌های ولایت و امات از شب عید سعید قربان هم‌زمان با ۲۹ تیرماه آغاز و تا عید مباهله مصادف با ۱۴ مردادماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت عنوان کرد: آیت‌الله اراکی، آیت‌الله توکل و حجج‌الاسلام والمسلمین مومنی، سعیدی آریا، همتی، فرحزاد، میرباقری، نظری‌منفرد، پناهیان، رفیعی و رنجبر هر شب بعد از نماز عشا، سخنرانی سلسله جشن‌های امامت و ولایت را برعهده دارند.

وی ادامه داد: حیدرزاده، بیوکافی، زمانی، برزگر، ایزدی، حسینی‌نژاد، تحویلدار، محسن طاهری، شالبافان، میرجعفری و بنی فاطمی در این مراسم به مداحی می‌پردازند و همچنین اجرای سرود و تواشیح از دیگر بخش‌های این جشن‌ها خواهد بود.

احمدی مطرح کرد: مراسم جشن از شنبه تا شب عید غدیر از شبکه قم، سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ دعای توسل از شبکه قرآن، هر روز صبح مناجات از شبکه سه سیما و جمعه شب هم‌زمان با شب میلاد امام کاظم (ع) ساعت ۲۱ مراسم از شبکه قرآن پخش می‌شود.

وی در پایان با اشاره به پخش برنامه‌های حرم از صفحات اختصاصی آستان مقدس در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: خطبه غدیریه از شبکه قم و دعای ندبه هفته آینده از شبکه دو منعکس می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات