خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲ تن جو قاچاق وفاقد مجوز حمل در این شهرستان به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۳۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
کشف ۲ تن جو قاچاق در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی مقداری جو را در یک دستگاه خودرو نیسان آبی رنگ بارگیری کرده و بدون مجوز قصد انتقال آن به سمت استان‌های غربی را دارد، بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی جنت‌آباد پس از هماهنگی با مراجع قضائی، خودرو مذکور را در محور اصلی اسدآباد به کنگاور متوقف کرده و به بازرسی آن پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: در نتیجه بازرسی از خودرو، مقدار ۲ تن جو فاقد هرگونه مجوز حمل کشف و راننده وسرنشین آن نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به ارزش نهاده دامی مکشوفه که بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*کشف ۴ فقره انواع سرقت در اسدآباد

یاری اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، چهار فقره انواع سرقت شامل موتورسیکلت، اماکن خصوصی و وسایل داخل خودرو کشف و سه نفر سارق نیزدستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر،۱۳ نفر معتاد وخرده فروش موادمخدر، یک نفر جلبی و پنج نفر هم به دلیل ارتکاب به سایر جرائم دستگیر و همچنین تعداد ۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با قدردانی از شهروندان، همکاری آنان را در اجرای طرح‌های انتظامی و ایجاد امنیت پایدار موثر دانست و از آنان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات