خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: تمام مطالبات مردم خوزستان هماهنگ چیزی است که مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان در خصوص مطالبات مردم خوزستان فرمودند و چیزی جز آن نخواستند.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۴۵
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
آیت الله محسن حیدری ‌در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان، پس از بازخوانی سخنان اخیر رهبری در خصوص مطالبات مردم خوزستان، اظهار داشت: تمام خواسته و مطالبات مردم خوزستان دارند دقیقاً همان چیزی است که رهبری فرمودند و این مردم هیچ خواسته بالاتری نداشتند.

وی افزود: نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری ما بسیار ممنون هستیم چراکه لب کلام ایشان تمام مطالبات مردم خوزستان است که هیچ گاه مردم چیزی فراتر از حق خود نخواستند و نشان دادند که بیشتر از دیگر استان‌ها مردم خوزستان ولایت مدار و کشور دوست هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فریادهای مردم خوزستان، نشات گرفته از رنج ها و دردهای گذشته است که هیچ گاه آرام نداشته و هیچ گاه به آنها توجه نشده و اینکه با بروز مسئله آب فریاد مرد بلند شد، نشان از صبر و تحمل بالای این مردم دارد چراکه آب یک بهانه است.

آیت‌الله حیدری بیان داشت: فریادهای مردم خوزستان، نشان از زخم های کهنه دارد و آب را بهانه کرده اند تا مشکلات خود را بیان کنند گرچه تمام مسائل استان فقط با چند اقدام محدود تمام نخواهد شد و مطالبات مردم تا رسیدن به حق خود ادامه خواهد داشت ولی باید همه بدانند که این گونه اقدامات یک مسکن موقت هستند که درمان مشکلات نیست و فقط در مدت محدودی مردم را آرام می‌کند.

وی در ادامه بیان داشت: مشکلات استان خوزستان نتیجه دو جنگ است که نخستین آن جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس است که پس از جنگ تحمیلی تاکنون مردم این استان، هنوز با آثار مخرب جنگ را بر دوش می‌کشند و هیچ گاه در خصوص بازسازی و اصلاح خرابی های جنگ تصمیماتی اتخاذ نشده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دومین جنگ در استان خوزستان، جنگ آب است که برخی علیه مردم خوزستان آن را آغاز کرده اند چرا که در بالادست رودهای استان خوزستان شاهد سدسازی‌ها و احداث تونل‌های انتقال آب هستیم که اگر فقط برای آب شرب بود مشکلی نداشتیم ولی در حال مشاهده این موضوع هستیم که برای مصارف غیر از شرب نیز در حال اجرای پروژه های انتقال آب هستیم.

وی در انتها بیان داشت: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و از این تلاش‌ها ممنون هستیم ولی مردم سزاوار وضعیت فعلی نیستند و باید مصوبات و اقدامات دولت در جهت تغییر و تحول اساسی در زندگی مردم باشد نه فقط در حد حل یک مسئله باشد و فقط نقش مسکن کوتاه مدت باشد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها