خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات با بهای ۴ درصد خسارت دیدگان زمین کشاورزی در نظر گرفته شده است و تمام تلاش ما این است که ضریب نفوذ بیمه کشاورزی را بالا ببریم.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
 اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان که برای بررسی رفع مشکل کم آبی استان هم اکنون با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای نیرو و جهاد کشاورزی در حال برگزاری است اظهار کرد: در گذشته‌ای نه چندان دور دره‌ای ۵۰ الی ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب بدون آنکه کمترین کاری صورت بدیم برای ما آورده داشت، اما امسال به علت کمبود بارش‌ها با شرایط ویژه‌ای روبه‌رو شده‌ایم.

وی گفت: از اول سال با توجه به شرایطی که پیش آمد تصمیمات مختلفی گرفته شد که یکی از آن‌ها بحث آب شرب بود. جلسات متعددی برای آن برگزار کردیم و در نهایت ۳۲۲۰،۵۰۰ و ۳۳۲۰ میلیارد تومان برای کاهش تنش آب در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود:۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات با بهای ۴ درصد خسارت دیدگان زمین کشاورزی در نظر گرفته شده است لذا تمام تلاش ما این است که ضریب نفوذ بیمه کشاورزی را بالا ببریم.

نجار در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و ستاد کل نیرو‌های مسلح اقدامات خوبی برای اختصاص تانکر‌های آب‌رسانی انجام گرفت، همچنین ۴۵ میلیارد تومان هم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به استانداری خوزستان اختصاص دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها