خبرهای داغ:
حیدر آسیابی امروز با حضور معاون اول قوه قضائیه به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان گلستان معارفه شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۰۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

رئیس کل دادگستری گلستان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری  بسیج از گلستان؛ در آئین معارفه و تکریم رئیس کل دادگستری استان گلستان حیدر آسیابی به عنوان رئیس جدید معرفی و از خدمات 6 ساله هادی هاشمیان در استان گلستان قدردانی شد، مراسم معارفه رئیس کل دادگستری استان با حضور معاون اول قوه قضائیه و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در گرگان انجام گرفت.

هادی هاشمیان رئیس کل پیشین دادگستری استان گلستان نیز بر مسند عضو معاونت دیوان عالی کشور قرار گرفت تا در مسوولیت جدید بتواند خدمات دیگری در کارنامه 35 ساله خود در قوه قضائیه رقم بزند.

هاشمیان: در مبارزه با فساد از هیچ تلاش مضایقه نکردیم

رئیس کل پیشین دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش‌های خوبی در سایه همدلی و همکاری در استان شکل گرفت، گفت: کارنامه عملیاتی از فعالیت‌های مختلف که طی سال‌ها به ثمر نشست ماحصل تلاش‌های همه جانبه بوده است.

هادی هاشمیان با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد از هیچ تلاش مضایقه نکردیم، افزود: در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از آرای جایگزین حبس استفاده شد تا نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

وی الکترونیکی کردن دادرسی را از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی خواند و ابراز کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد از مسائلی بودند که در دادگستری محور قرار داشت تلاش کردیم در مدت مسئولیت از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم تا اتفاقات خوبی به نفع مردم حاصل شود.

هاشمیان با بیان اینکه استان گلستان پایتخت اقوام در کشور است این مهم را الگویی در کشور برشمرد و گفت: گلستان با رنگین کمانی از اقوام توانسته جایگاه خوبی در سطح کشور داشته باشد، وحدت همواره خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

آسیابی: مسئولیت نباید باعث مصونیت قضائی باشد

در آئین معارفه حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز با تاکید بر اینکه ولایت، انقلاب و امنیت جزو خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: برای صیانت از خطوط قرمز انقلاب اسلامی و ارکان نظام از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

آسیابی با اشاره به رئوس برنامه‌های پیش‌روی دادگستری استان گلستان گفت: مردمی بودن، تکریم ارباب از ارکان برنامه‌های دستگاه قضائی است.

وی با بیان اینکه دیدارهای مردمی در قالب بازدیدهای میدانی در دستور کار دادگستری استان قرار دارد، تاکید کرد: مردم باید بدون واسطه با دستگاه قضائی ارتباط داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تعامل قانونمند با نهادهای حاکمیتی را اولویتی مهم خواند و گفت: استقلال قضایی بسار حائز اهمیت است، قاضی در محکمه جز خدا و قانون نباید مافوقی داشته باشد.

آسیابی با تاکید بر تشدید نظارت درون و برون دستگاهی اظهار کرد: در صورت کشف فساد در برخورد قضائی ملاحظه‌ای نخواهیم داشت در برخورد قضائی با کارکنان دولتی در زمان مسئولیت و به موقع رفتار می‌شود، مسئولیت نباید باعث مصونیت قضائی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها