پیام تبریک رئیس اداره ورزش نیروهای مسلح در پی کسب مدال طلای جواد فروغی

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیروهای مسلح، طی پیامی کسب مدال طلای المپیک ورزشکار بسیجی جواد فروغی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۱۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

پیام تبریک رئیس اداره ورزش نیروهای مسلح در پی کسب مدال طلای جواد فروغی

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیروهای مسلح، طی پیامی کسب مدال طلای المپیک ورزشکار بسیجی جواد فروغی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
جواد فروغی با تلاش های مربی زحمت کش و دلسوزش، محسن نصراصفهانی ، که هردو از کارکنان غیور و پرتلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند، نتیجه ای رقم زدند تاریخی و کاری انجام دادند کارستان و موجی از امید و شادی را به مردم ایران و بخصوص کاروان کشورمان در المپیک هدیه دادند.
این موفقیت ارزشمند را به مردم ورزش دوست و شریف ایران مقتدر و جامعه بزرگ ورزش نیروهای مسلح و بویژه خانواده ورزش تیراندازی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سربلندی ، اقتدار و موفقیت سایر ورزشکاران المپیکی جمهوری اسلامی ایران را در ظلّ عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم .
لازم به توضیح است جواد فروغی به عنوان عضوی خدوم از کادر درمان کشور و نیروهای مسلح ،در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا مشغول به خدمت و کار درمانی نیز بوده است و افتخارات فراوانی را در زمینه ورزش قهرمانی در همین زمان کسب کرده است، که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد .
سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی

ارسال نظرات