سپاه حضرت عباس ( علیه السلام ) استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت ایام ولادت امام هادی علیه السلام و چهارم مرداد ( روز اردبیل ) و پنجم مرداد سالروز عملیات «مرصاد» بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۳۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

بـــیانیه ســپاه اســـتان اردبیـــل به مناســـبت سالروز عمــــلیات «مرصـــاد»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، متن بیانیه  سپاه استان اردبیل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


با درود فراوان به روح پر فتوح شهدای والامقام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه مقاومت و شهدای ترور که طلایه داران مبارزه با استکبار جهانی و اذناب آنان در منطقه بوده و هستند. پر واضح است ملت شریف ایران علی‌الخصوص مردم غیور اردبیل، خاطرات بیاد ماندنی از دوران دفاع مقدس هشت ساله و دلاورمردی های فرزندان خود در نیروهای مسلح خصوصا بسیج و سپاه در عملیات های مختلف بخصوص عملیات مرصاد دارند.

آمریکا و کشورهای حامی صدام که ناتوانی رڗیم بعثی را در به زانو درآوردن ملت ایران چشیدند، مجددا صدام، منافقین و مزدوران داخلی را به نیت تسخیر چند روزه میهن عزیزمان راهی شهرهای مرزی کشور نمودند غافل از اینکه جان برکفان میهن هیمنه آن ها را در هم کوبیدند.

ما فرزندان ملت چه در ارتش و چه در بسیج وسپاه اردبیل و سایر نیروهای انقلابی با اعتقاد راسخ با امت شهید پرور اردبیل عهد می‌بندیم با آگاهی و آمادگی و بصیرت، حرکت های دشمنان و منافقان را در بخش های مختلف رصد نموده و با هوشیاری کامل، هر تهدیدی که امنیت مردم و کشورمان را به خطر بیاندازد، با یاری خداوند و کمک مردم بصیر کشور در نطفه خفه خواهیم کرد.

این بیانیه در ادامه به استمرار رزمایش کمک های مومنانه و مواسات و همدلی به مناسبت ایام ولادت امام هادی (ع) اشاره کرده و می افزاید : در این مرحله از طرح رزمایش کمک های مومنانه بسته های معیشتی ، بسته های بهداشتی و  جهیزیه هایی در سطح استان و شهرستانها در بین افزاد واجد الشرایط توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات