مدیر مرکز هنرهای رقومی خبر داد

ورود مقتدرانه بسیج و سپاه در حوزه هنر رقومی (دیجیتال)

مدیر مرکز هنرهای رقومی سپاه ثارالله گفت :بسیج و سپاه با همه توان در حوزه هنر دیجیال رقومی ورود پیدا کرده است که در اینباره مرکز هنرهای رقومی سپاه ثارالله در سطح کشور به موفقیت های روز افزونی دست پیداکرده است.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مدیر مرکز هنرهای رقومی ( یا دیجیتال) بسیج سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با حمایت جمعی از نخبگان سپاه و بسیج مرکز هنرهای رقومی و دیجیتال با عنایت بر دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگی و بحث رسانه و با هدف انتقال پیام انقلاب با ابزارهای نوین و مدرن ارتباطی به گوش جوانان در سال ۱۳۹۲توسط سردار نقدی راه اندازی شد و اولین کار خودش را با مجموعه انیمیشن سریالی OK آغاز نمود که دو قسمت از این سریال انیمیشنی توسط بچه های کرمان با کارگردانی جناب آقای امینی زاده انجام شد که باعث درخشش بچه های کرمان در سطح کشور گردید.
وی خاطرنشان کرد:بسیج و سپاه با همه توان در حوزه هنر دیجیال رقومی ورود پیدا کرده است که در این باره مرکز هنرهای رقومی سپاه ثارالله در سطح کشور به موفقیت های روز افزونی دست پیدا کرده است.

محمدرضاابراهیمی اظهار داشت: با پیگیری های زیاد در جهت تشکیل و راه اندازی مرکز هنرهای رقومی بسیج باعث تجهیز آن در سال ۹۸ شد و کار خود را با کادری نخبه و هنرمند و متخصص بسیجی آغاز کرد که این افراد همگی در حوزه هنرهای دیجیتال فعالیت دارند .

ابراهیمی ادامه داد: از سال ۹۸بود که خورشیدمرکز هنرهای رقومی بسیج کرمان طلوعی دوباره داشت و توانست با شروعی قدرتمند و هدفمند توجه اهالی این هنر را به سوی خودش جلب کنه «مربای شاه»یک سریال انیمیشنی هفت قسمتی که قرار هست انشاءالله در ایام الله دهه مبارک فجر رونمایی شود.

وی گفت:مهم ترین هدف مرکز هنرهای رقومی، آموزش به نیروهای بسیجی و فناور می باشد خوشبختانه در اینباره میان بسیجیان ، ظرفیت های خوبی وجود دارد و با همه توان در جهت شناخت ظرفیت های مستعد بسیجی و فناور تلاش می کنیم.

مدیر مرکز هنرهای رقومی سپاه استان کرمان افزود:در کرمان ظرفیت های بالنده ای در رابطه با فرهنگ و فناوری و بسیج وجود دارد و این یک فرصت مهمی برای دست یافتن به موفقیت می باشد تا در حوزه محتوای فرهنگی به پیشرفت و تعالی برسیم از سوی دیگر با چنین ظرفیتی که وجود دارد توقع نیز از کرمان بالاست.

وی خاطرنشان کرد:کرمان جز اولین هاست و در زمره ی مراکزیست که در سطح کشور در ۶حوزه دیجیتال انیمیشن ، موشن گرافیک،جلوه های ویژه،موشن کمیک،اینفوگرافیک،استوری موشن فعالیت می کند که خود گویای توانمندی های تخصصی فرهنگی و محتوایی در این عرصه مهم و راهبردی است و ما بر آنیم که با این توانمندی ، بخشی از دغدغه های رهبری را در حوزه فرهنگ کاهش دهیم.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم حضور فعال بانوان مستعد در اینباره است که سعی داریم اولین گروه بانوان انیمیشن را در استان فعال کنیم .
وی یادآور شد:وظیفه مهم ما مهندسی جنگ نرم با موضوعات بر اساس سبک زندگی اسلامی و اعتلای فرهنگ است در این باره با استفاده از شخصیت انیمیشنی آقا منوچهر و موشن گرافیک های مختلف و مهندسی شده سعی در بستر سازی و فرهنگ سازی منویات مقام معظم رهبری در جامعه داریم .

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است حمایت های بی دریغ سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج و جناب آقای زیبایی نژاد ریاست مرکز هنرهای تخصصی بسیج و جناب آقای رحمانی ریاست مرکز هنرهای رقومی بسیج و معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله جناب سرهنگ مهرعلیزاده نقش مهمی در راه اندازی و تجهیز مرکز هنرهای رقومی بسیج سپاه ثارالله استان کرمان داشته اند.جا دارد از زحمات بی شائبه مهندس محمد مفیدی در مرکز هنرهای رقومی،که یکی از عوامل اصلی موفقیت و پیشرفت این مرکز بوده است تشکر کنم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار