ساری-فرمانده کل نیروی انتظامی کشور از مجموعه بسیج و سپاه کربلا در حوزه حفاظت و پاسداری از صندوق‌های رای ملت با اهدای لوح به فرمانده سپاه کربلا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۱۶
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

تقدیر فرمانده کل ناجا کشور از فرمانده سپاه کربلا + عکس

به گزارش خبرگزاری بسج از مازندران،سردار میرزایی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با حضور در ستاد فرماندهی سپاه کربلا ضمن دیدار با سردار مسلمی از هم افزایی‌ها و کمک‌های سازنده و اثربخش و نیز تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه و در میدان مجموعه سپاه کربلا و بسیجیان انقلابی دیار علوی در تامین امنیت پایدار و مثال زدنی انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر کرد و لوح سپاس سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور از مجموعه بسیج و سپاه کربلا در حوزه حفاظت و پاسداری از صندوق‌های رای ملت را به سردار مسلمی اهدا کرد.

تقدیر فرمانده کل ناجا کشور از فرمانده سپاه کربلا + عکس

در متن لوح تقدیر آمده است:

برقراری نظم و امنیت و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش‌ها و خدمات صادقانه فرماندهان و مدیران ولایت مداری است که بدون هیچ گونه چشمداشتی خود را وقف اهداف متعالی نظام اسلامی نموده اند و ازهیچ تلاش و تعهدی در این زمینه دریغ نمی ورزند؛ به یقین اقدام های آن فرماندهی در برقراری نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ مصداق همین موضوع است.
 
ملت شریف ایران در سالی که برای اساس فرمایش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) سال تولید، پشتیبانی هاو مانع زدایی‌ها نام گذاری شده است با مشارکت پرشور در انتخابات بار دگر حماسه ای ماندگار به تصویر کشیدند و به لطف خدای متعال نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به پیش بینی تمهیدات امنیتی ،انتظامی شدآمدی و... امنیت این حرکت هوشمندانه را با همکاری، مساعدت و  پیوستن برادران خدوم سپاه استانی و بسیجی به سبزپوشان ناجا محقق گردانید.
 
تقدیر فرمانداهناحا از فرمانده سپاهکربلا
ارسال نظرات
پر بیننده ها