خبرهای داغ:
همزمان با دهه ولایت و از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه شهرستان البرز؛

اهدا اولین سری تجهیزات درمانی به بیمارستان رحیمیان الوند

حجت الاسلام مجیدی گفت: همزمان با دهه ولایت موقوفه حاج حسین خزانه، اولین سری اقلام پزشکی به ارزش ۲ میلیارد ریال را به بیمارستان رحیمیان شهرالوند اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۳۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در راستای استفاده از ظرفیت موقوفات با توجه به نیات واقفین خیراندیش و با هدف حل مشکلات جامعه، جلسه ای با حضور حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، دکتر خوانساری رئیس بیمارستان دولتی رحیمیان شهر الوند، حجت الاسلام میثم عباسپور رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان البرز، علی حاج محمدی وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) برگزار شد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در خصوص این جلسه اظهار داشت : همزمان با دهه ولایت موقوفه مرحوم خزانه(ره) اولین سری اقلام پزشکی مورد نیاز بیمارستان رحیمیان شهرالوند را با هماهنگی ریاست بیمارستان به ارزش ریالی بالغ بر ۲ میلیارد ریال تهیه و تحویل بیمارستان شد که بتواند در مسیر درمان و کمک به حوزه درمان شهر الوند در کنار خدماتی که به صورت مستقیم در مرکز همودیالیز وقفی مرحوم خزانه (ره) شهر الوند ارایه می دهد خدماتی غیرمستقیم هم به حوزه درمان این شهر داشته باشد.

در ادامه دکتر بهرامی معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این جلسه اظهار کرد: کمک های مجموعه وقف به صورت عام و موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه (ره) به صورت خاص در شهرستان البرز، بسیار کمک حال مجموعه درمان بوده و به وضعیت سلامت شهرستان کمک های شایانی کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: هرچند در شرایط فعلی به سلامت و درمان جامعه با توجه به بیماری کرونا کمک شود قطره ای است در قبال دریای هزینه های انجام شده
بخشی از مراجعات وجود دارد که متاسفانه هیچ گونه منابعی برای درمان وجود ندارد و استفاده از ظرفیت وقف می تواند کمک حال ما در این حال باشد.

علی حاج محمدی ها وکیل متولی موقوفات مرحوم حاج محمدحسین خزانه(ره) شهرستان البرز هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه موقوفه مرحوم حاج محمدحسین خزانه قول داده بود در تجهیز لوازم مورد نیاز بیمارستان خدمت رسانی کند امروز همزمان با آغاز دهه ولایت با حضور در بیمارستان رحیمیان اولین سری اقلام خریداری شده به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال شامل ۲۷ قلم کالا که با هماهنگی بیمارستان انجام شده بود تهیه و اهدا شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها