خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی و هنری سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
قجرشیرازی گفت: به همت سپاه شهرستان بوئین زهرا ۲۰ هزار پرس طعام علوی در دهه ولایت و امامت بین جامعه هدف این شهرستان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسن قجرشیرازی، مسئول فرهنگی و هنری سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در جلسه کمیته خادمین شهداء شهرستان بوئین زهرا، عید بزرگ غدیر خم را اشرف الأعیاد امت اسلامی دانست و گفت: عید بزرگ غدیر خم به عنوان اشرف الأعیاد امت اسلامی، بهترین فرصت برای تبیین فلسفه غدیر و جایگاه امامت و ولایت در جامعه اسلامی است.

وی افزود: دهه امامت و ولایت علاوه بر اینکه بهترین فرصت برای درک عمیق پیام غدیر است، باید این دهه تلاشی برای ترویج آموزه های سعادت بخش علوی و توجه ویژه به مفهوم واقعی امامت و ولایت به عنوان فرهنگ ولایت مداری در جامعه باشد.

قجرشیرازی، غدیر خم را استمرار رسالت انبیاء الهی دانست و تأکید کرد: بزرگداشت این عید بزرگ امت اسلامی و تبیین فضائل و ارزش های والای شخصیت امیر مومنان علی ( ع)، در حقیقت تبیین نقش ولایت پذیری در رسیدن به مدینه فاضله و جامعه آرمانی و توحیدی است و اهیمت ویژه امامت و ولایت در راهبری جامعه دینی و اسلامی برای استمرار رسالت انبیاء الهی است.

مسئول فرهنگی و هنری سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به کمک های مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: دهه مبارک امامت و ولایت بهترین فرصت در راستای ترویج سیره امام علی (ع) برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا، محرومین، مستضعفین و نیازمندان با فرهنگ سازی حضور فعال خیرین، نهادهای حمایتی و اجرایی، آحاد مردم و گروه های مختلف جهادی است.

قجرشیرازی در پایان سخنان خود به ویژه برنامه های فرهنگی و کمک های مومنانه این دهه اشاره کرد و گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه به ویژه به خاطر دهه امامت و ولایت تمرکز خاصی به اطعام علوی صورت گرفته است، از این رو طبخ و توزیع ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، دیدار با خانواده شهداء سادات، نصب ایزوگام برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، توزیع لوازم التحریر، البسه و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت، توزیع بسته های کمک معیشتی، تجلیل از خادمین و جهادگران، ماشین نویسی، نورافشانی و برگزاری جشن های عید غدیر در سطح شهرستان از ویژه برنامه های فرهنگی و کمک مومنانه خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها