خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۴ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۸۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
کشف بیش از ۲۴ تن گندم خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و با هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع که از استان‌های غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

*دستگیری ۲ سارق در بهار

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری پلیس بهار است.

نوری افزود: با توجه به وقوع یک مورد سرقت محتویات داخل خودرو و پلاک خودرو در شهرستان بهار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات پلیسی، ۲ متهم در این خصوص شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی به مقر انتظامی منتقل و در تحقیقات فنی و مواجهه با مدارک و مستندات، به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تاکید بر رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات