خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
سرهنگ مهرعلیا گفت: همه تولیدکنندگان سعی کنند با برنامه ریزی درست و با توجه به نیاز بازار، رونق تولید را در بخش های مختلف ایجاد کنند، چرا که رونق تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۱۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در جلسه صادقین ناحیه، امید آفرینی در جامعه را باطل السحر خواندن توطئه های غربی دانست و گفت: نگاه به توانمندی های داخلی و عدم چشم داشت به دست بیگانگان و نگاه به بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی می تواند امیدآفرینی را در جامعه تزریق کند و در وضعیت اقتصادی کنونی آنچه باعث باطل السحر شدن توطئه های غربی خواهد بود، همین امید آفرینی در جامعه است.

وی افزود: در حوزه تولید همه تولیدکنندگان باید نگاه تخصصی داشته باشند و تولید باید متناسب با نیاز بازارعرضه و تقاضا باشد و همه تولیدکنندگان سعی کنند با برنامه ریزی درست و با توجه به نیاز بازار، رونق تولید را در بخش های مختلف ایجاد کنند، چرا که رونق تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

سرهنگ مهرعلیا، تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را دست برتر ایران در مذاکرات دانست و تأکید کرد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم های طالمانه که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است، باید عملیاتی شود. تصویب این قانون در مجلس، دست برتر را به دولت داد و دولت و تیم مذاکره کننده فعلی و آینده باید خواستار لغو تمام تحریم ها باشند و فقط به لغو تحریم ها روی کاغذ اکتفا نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به تحقق اقتصاد پایدار در جامعه اشاره کرد و افزود: رونق تولید و کسب و کار، مسئله برجام و لغو تمام تحریم ها و گسترش واکسیناسیون کرونا را از اولویت های دولت منتخب است.

وی افزود: دولت منتخب باید آرامش و امنیت اقتصادی را در جامعه به عنوان مؤلفه اصلی اقتصاد پیاده سازی نماید، چرا که این دو موضوع باعث تحقق اقتصاد پایدار در جامعه خواهد شد.

سرهنگ مهرعلیا نقدینگی به سمت تولید را مانع افزایش تورم دانست و خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ظرف یک و دو سال حل نخواهد شد و با توجه به تحریم های ظالمانه و عدم ثبات اقتصادی نباید از دولت جدید انتظار معجزه داشت و باید به دولت جدید فرصت داد تا در یک بازده زمانی یک یا دو سال مشکلات را کاهش دهد.

وی گفت: ظرفیت های موجود و کارخانه های تولیدی در سال های اخیر به خاطر نداشتن سرمایه و سوء مدیریت و فشار بانک های عامل، تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند، از این رو نقدینگی به سمت تولید می تواند شعار سال را محقق سازد و نقدینگی را در جامعه کاهش داده و از سوی دیگر مانع افزایش تورم شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها