زاهدان/خواهران بسیجی پایگاه عطیه در راستای کمک به بیماران کرونایی اقدام به تهیه و توزیع محصولات ارگانیک و داروهای گیاهی مختص بیماران درگیر با ویروس کرونا در حاشیه شهر زاهدان نمودند.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۱۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عطیه از حوزه مقاومت حضرت رقیه(س) گفت : خواهران بسیجی پایگاه عطیه با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن شناسایی خانواده های درگیر کرونا در راستای کمک به این بیماران با بهره گیری از تخصص پزشکان حوزه طب سنتی اقدام به تهیه و توزیع محصولات ارگانیک و داروهای گیاهی مختص بیماران درگیر با ویروس کرونا در حاشیه شهر زاهدان نمودند.

خواهر ستوده افزود: بسیجیان این پایگاه با همکاری پزشکان حوزه طب سنتی و خیرین عزیز اقدام به تهیه ۵٠ بسته محصولات ارگانیک شامل : داروی گیاهی امام کاظم علیه السلام، نمک، شیره خرما و عسل طبیعی برای خانواده های درگیر با این بیماری کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: در بسته بندی مذکور علاوه بر محصولات ارگانیک ذکر شده ماسک و ژل ضد عفونی نیز همراه بوده که ارزش ریالی بسته های جمعاً به مبلغ ٧۵ میلیون ریال هزینه شده که از محل جمع آوری کمک های مالی خیرین، گروه جهادی ریحانه النبی و بسيجيان تأمین گردیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظرات