رئیس فدراسیون والیبال کشورمان گفت: گفته بودیم که مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببیند.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۱۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا داورزنی در حاشیه دیدار تیم‌ ملی والیبال ایران مقابل ونزوئلا درباره ممنوع‌الخروجی سرپرست و فیزیوتراپ تیم ملی و ارتباط آن با FIVB اظهار داشت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین‌المللی والیبال ندارد. فرد مبتلا به کرونا که در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده و براساس پروتکل‌های بهداشتی از دهکده ممنوع‌الخروج شدند.

وی ادامه داد: آنها برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند، اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند تا وقتی که اجازه  حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می‌کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس فدراسیون والیبال درباره کسب 2 پیروزی ایران برابر ونزوئلا  و لهستان خاطرنشان کرد: ما 5 دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم ما برنامه سختی دارد، زیرا بازی‌هایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان داشت؛ دیداری که نه تنها برای ما برای لهستانی‌ها هم سخت بود. بازیکنان مزد زحمات خود را با شکست مقابل لهستان گرفتند، اما نکته مهم احترام به حریف است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که  نتیجه امروز والیبالیست‌ها بر اساس برنامه و نتیجه تیم در لیگ ملت‌ها بود عنوان کرد: تیم بر اساس برنامه پیش رفت. ما همان موقع گفتم هزینه اتفاق دیگری را می‌دهیم که منفعت بیشتری برای ما دارد. بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم. همان موقع گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببیند.

ارسال نظرات