فرمانده سپاه سلمان از سالن واکسیناسیون شهید حاج قاسم میر حسینی در زابل بازدید کرد

زابل/ سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به منظور تجلیل از زحمات کادر بهداشت از سالن واکسیناسیون شهید حاج قاسم میر حسینی در زابل بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۴۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از سالن واکسیناسیون شهید حاج قاسم میر حسینی در شهرستان زابل بازدید کرد.

در این بازدید سردار شفائی ضمن تجلیل از زحمات کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: سپاه و مجموعه بسیج جامعه پزشکی استان تمام تلاش خود را برای تسهیل و تسریع واکسیناسیون به کار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه سلمان استان افزود: واکسیناسیون عمومی در سطح استان به همت دانشگاههای علوم پزشکی استان و بسیج جامعه پزشکی در حال واکسیناسیون مردم استان می باشند که سپاه و بسیج با تمام توان در کنار کادر درمان و در خط مقدم جبهه سلامت هم گام با رزمندگان خط مقدم جبهه سلامت در خدمت مردم استان می باشد.

این مسئول  در پایان  با گرامی داشت یاد نام شهدا عرصه سلامت به ویژه فرمانده میدانی این جبهه سردار شهید کفاش و شهید رئیسی اظهار داشت: بسیجیان همه عزم خود را جهت مهار این ویروس بکار گرفته اند و تا ریشه کنی کوید 19 در میدان حضور دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار