خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: بهترین زمان نشان دادن وحدت ما، در عملیات مرصاد بود که همه ملت ایران با هر نوع سلایق سیاسی چون منافقین را خائن به این کشور می دانستند برای مقابله با آنها اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۱۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه که در یادمان شهدای مرصاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: این عملیات ظفرمند مایه عزت، افتخار و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: تهاجم نیروهای نفاق در روزهای آخر دفاع مقدس طوفانی سهمگین بود که عنایت خداوند و رهبری های امام راحل (ره)، امدادهای غیبی و در صحنه بودن مردم چشم فتنه را کور و دست فتنه گران را قطع کرد.

وی خاطر نشان کرد: در آن روزها به حمد خدا بزرگترین و شقی ترین دشمن خود را در داخل در همین کمینگاه از بین بردیم که این عزت و سربلندی برای نظام جمهوری اسلامی برکات زیادی داشت.

سردار ریحانی وحدت را رمز پیروزی دانست و بیان داشت: ما دانستیم جایی که ولایت‌مدار باشیم و به دستورات ولی فقیه عمل کنیم پیروز هستیم و بر ساحل نجات فرود خواهیم آمد.

وی اظهار داشت: بهترین زمان نشان دادن وحدت ما در عملیات مرصاد بود که همه ملت ایران با هر نوع سلایق سیاسی چون منافقین را خائن به این کشور می دانستند برای مقابله با آنها اعلام آمادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که بر اساس این اصول، اعتقادات و ولایتمداری وحدت و همبستگی داشته باشیم ما ملت سربلند و پیروزی هستیم که به حمد خدا آهنگ حرکت ما در همه بسترها با سرعت رو به جلو خواهد بود.

ارسال نظرات