فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت و گو با بسیج:

اکثر بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت

ساری- فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: اکثر بیمارستان‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۶۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
 
 خبرگزاری بسیج  ، سردار علیرضا تنگسیری در حاشیه افتتاح فاز سوم بیمارستان امام رضا (ع) چالوس در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس، با اشاره به ۱۵ مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: از این تعداد ۶ بیمارستان رسمی و مابقی مراکز درمانی می‌باشد که در شرایط کرونا اکثر بیمارستان‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

سردار تنگسیری با بیان این مطلب که نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم‌های بسیار بزرگی برداشته اشت،افزود:  شاهد خدمات مطلوب سپاه در حوزه درمانی در استان‌های مختلف هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به مشکلات اقتصادی مردم هم اشاره وخاطرنشان کرد: باید کمک کنیم تا مردم در حوزه درمان مشکلی نداشته باشند.
 
سردار تنگسیری در بخش های پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه چالوس قدمگاه 21 هزار شهید شمال کشور است ، اضافه کرد: برای ارتقای سلامت این کوچکترین خدمت به مردم این منطقه است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: دشمنان با تمام‌توان‌مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، اما تفکر و اقدام انقلابی در کشور اجازه نمیدهد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار