به گفته دبیر کانون خدمات رضوی گیلان در روز عید غدیر کانون‌های خدمت رضوی در بخش تخصصی و عمومی محلات بیش از سه هزار پرس غذا تهیه و طبخ و در شهرستان‌های تالش، سیاهکل، انزلی، رودسر و رشت توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، جواد شفیعی ثابت، با بیان اینکه مردم در اعیاد مختلف عشق و علاقه خود را به هشتمین امام شیعیان همواره نشان داده‌اند، اظهار کرد: کانون‌های خدمت رضوی باهمت خادمیاران رضوی گیلان و با همراهی مردم و یاوران رضوی به نیت خدمت به آستان مبارک قدس رضوی در دهه امامت و ولایت از عید قربان تا غدیر خدمات فرهنگی و اجتماعی را در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی و اجرا کردند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به نیازمندان در مناسبت‌های مختلف مذهبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در شهرستان‌های رشت و خمام و بندرانزلی باهمت خادمیاران بیش از ۵۰ میلیون تومان گوسفند قربانی خریداری و در عید قربان ذبح و در بین نیازمندان توزیع شد.

دبیر کانون خدمات رضوی گیلان یکی از راه‌های افزایش روحیه معنوی در جامعه را توسعه فرهنگ رضوی در جامعه دانست و افزود: خادمیاران رسانه و تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی نیز در این ایام با تولید انواع عکس نوشته‌ها و کلیپ و خبر در مسیر توسعه فرهنگ رضوی و امامت تلاش‌های در عرصه فضای مجازی به اجرا گذاشتند.

به گفته شفیعی ثابت در روز عید غدیر، کانون‌های خدمت رضوی در گیلان بیش از سه هزار پرس غذا طبخ کرده و در بین نیازمندان شهرستان‌های تالش، سیاهکل، انزلی، رودسر و رشت توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه بیان کرد: کانون تخصصی کتاب رضوی نیز با معرفی کتاب‌هایی با موضوع غدیر در ترویج مباحث معرفتی در این بخش با برگزاری گفتگو‌های زنده در فضای مجازی و تولید محتوا خدمات خود را به نیت خدمت به امام رئوف اجرایی خواهند کرد.

دبیر کانون خدمات رضوی گیلان با اشاره به فعالیت ۱۸۸ خادمیار در عرصه‌های فرهنگی تصریح کرد: در این دهه ۱۸۸ خادمیار به نیت امام هشتم (ع) در فعالیت‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی شرکت و عملکرد‌ها در سامانه خادمیاری کشور ثبت خواهد شد و افرادی که امتیازات لازم را دریافت کنند از فرصت معنوی شیفت خدمت در حرم رضوی بهره‌مند خواهند شد.

بنا بر اعلام شفیعی ثابت مردم شریف گیلان می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۵۸۴۴۷۷۳۶۴۲ و شبا IR۶۸۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۸۴۴۷۷۳ و با درج شناسه واریز ۱۱۰۰۱۱۱۸۳ به نام (درآمدوهزینه آستان قدس) نذورات خود را به‌حساب آستان قدس واریز کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات