خبرهای داغ:
سرهنگ احمدی با اشاره به برنامه‌های گوناگون دهه امامت و ولایت در جهرم، خاطر نشان کرد: رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور در ایام عید سعید قربان تا غدیر برگزار میشود.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۹۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت فرخنده میلاد امام هادی(ع) و دهه امامت و ولایت، رزمایش کمک های مومنانه به همین مناسبت در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت در حال برگزاری است.

بر همین اساس، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری، فرمانده سپاه جهرم، در حاشیه برگزاری این رزمایش ها در مصاحبه با خبرنگاران عنوان داشت: رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت به صورت پایگاه، حوزه و محله محور، در ایام عید سعید قربان تا غدیر برگزار میشود.
 
سرهنگ احمدی از تهیه و توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: این بسته ها به همت بسیج سازندگی ناحیه، بسیجیان حوزه ها، کانون ها و پایگاههای مقاومت و همچنین خیرین نیک اندیش تهیه و توسط پایگاههای مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
 
وی در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع اجرایی دهه ولایت توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج، از پخت بیش از 10 هزار پرس غذا به ارزش 2 میلیارد ریال و توزیع آن بین مردم، توسط پایگاههای مقاومت، تکایا، کانونهای فرهنگی مساجد و محلات خبر داد.
 
وی در پایان با اشاره به عید سعید قربان قربانی نمودن در این ایام از قربانی نمودن بیش از 80 رآس دام سبک توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت به ارزش تقریبی 2 میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد و گفت: این گوشتها به صورت بسته بندی شده در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، قرار گرفته است.
 
گفتنی است امروز رزمایش کمک مومنانه در حوزه های مقاومت بسیج بقیه الله عج، صاحب الزمان عج، فاطمه الزهرا س و کانون بسیج فرهنگیان سپاه جهرم برگزار گردید.
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها