فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به منوجان عنوان کرد:

افتتاح ۶۰ مسکن محرومان در منوجان

سردار معروفی تصریح کرد:از مجموع پروژه‌ها، ۷۹ پروژه متعلق به مردم منوجان و با ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال است که شامل ۶۰ مسکن محرومان است.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۴۵
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار حسین معروفی امروز در شهرستان منوجان به خبرنگار ما گفت : امروز به‌مناسبت ایام دهه ولایت و امامت افتتاح ۱۳۳ پروژه که به‌صورت جهادی و انقلابی در استان آماده شده با ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان هستیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این پروژه‌ها شامل ۸۶ پروژه احداث مسکن مددجویان و محرومان دو پروژه آب، یک احداث خانه عالم، یک احداث پایگاه مقاومت و هفت پروژه اشتغالزایی هستند.
این مقام مسئول تصریح کرد:از مجموع پروژه‌ها، ۷۹ پروژه متعلق به مردم منوجان و با ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال است که شامل ۶۰ مسکن محرومان است.
معروفی خاطرنشان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی به‌صورت قرارگاهی انجام می‌شود که در بحث مسکن مددجویی قرارداد با کمیته امداد و مشارکت انجام می‌شود و در حوزه اشتغال که مهمترین حوزه است
وی تصریح کرد: در قالب قرارگاه امام حسن (ع) همه خیران در این قرارگاه بر اساس اولویت که آب، مسکن، اشتغال و کمک به حاشیه شهرها و حوزه خدمات اجتماعی شامل جهیزیه و کمک‌های مومنانه است که در سطح استان پای کار هستند.
وی تصریح کرد: نگاه ما در قالب قرارگاه، سیاسی و قومی و مذهبی نیست، بلکه نگاه ما انقلابی است و هیچ از خودمان در سپاه نداریم و سربازی ولایت می‌کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان کرد : ما باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و در راستای خدمات اجتماعی سپاه برای مردم که ولی نعمت ما هستند، کار کنیم
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای ما مهم این است که مشکلات مردم حل شود ما رقیب دولت نیستیم، بلکه برای حل مشکلات مردم به کمک دولت آمدیم

ارسال نظرات