آقازاده گفت: شتاب‌بخشی به طرح‌های عمرانی استان در سرزمین عتبات با به کارگیری سایر ظرفیت های موجود در استان باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۶۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: مشارکت عمومی که سراسر از عشق و محبت به اهل بیت(ع) در استان مرکزی برای امر بازسازی عتبات عالیات است بسیار قابل تقدیر می باشد و خوشبختانه عملکرد استان مرکزی در این راستا بسیار درخشان است.

آقازاده اظهار کرد: نقش آفرینی مردم و خیرین در بازسازی عتبات عالیات از برکات تفکر انقلاب اسلامی است و امروز فرهنگ سازی برای فراگیر شدن این اقدام نیکو باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر بتوان در کنار کمک های مردمی ، خیرین و صنایع از ظرفیت های دیگر همچون ردیف های فرهنگی استفاده کنیم قطعا آثار و برکات بسیاری را شاهد هستیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: تمایل پرسنل ناجا و سپاه برای اختصاص ماهیانه مبلغی برای بازسازی در عتبات عالیات بسیار قابل تقدیر است و این اقدام داوطلبانه باید الگوی سایر دستگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد که اگر در راستای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات به کارگیری شود قطعا برکات بسیاری برای مردم و استان شامل خواهد شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: شتاب‌بخشی به طرح‌های عمرانی استان در سرزمین عتبات با به کارگیری سایر ظرفیت های موجود در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات