نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

فعالیت در حوزه سلامت حرکت در مسیر اهل بیت(ع) است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: فعالیت در حوزه سلامت حرکت در مسیر اهل‌بیت(ع) و اولیای الهی است و آحاد مردم باید قدردان زحمات این قشر باشند.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۶۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ یت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه هیأت امناء بیمارستان آیت ا... خوانساری گفت: کار در حوزه سلامت گام برداشتن در مسیر اهل بیت(ع) و خدمت صادقانه به مردم است و اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است که همه مردم و اقشار جامعه باید در این راستا مشارکت داشته باشند.

دری نجف آبادی اظهار کرد: پیشگیری در حوزه بهداشت و درمان یک اولویت و الزام مهم است و در مورد بیماری سرطان نیز اهمیت بیشتری دارد که بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری علاوه بر درمان در این راستا گام برمی دارد.

وی ادامه داد: جایگاه و پیشرفت بیمارستان آیت الله خوانساری امروز در وضعیت بسیار خوبی است و قطعا توسعه روز افزون این بیمارستان در کاهش و درمان بیماری سرطان نیز تاثیر زیادی خواهد داشت.

امام جمعه اراک گفت: نقش آفرینی بیمارستان آیت الله خوانساری در درمان بیماران کرونایی بسیار چشمگیر بود که بسیاری از تهدیدات را از جامعه دور کرد.

وی افزود: بسیج همه امکانات و تجهیزات برای مقابله همه جانبه و درمان بیماری کرونا یک ضرورت مهم است که باید قابل توجه باشد.

نماینده ولی فقيه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی از ابتدای بیماری کرونا همواره در مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا پیشگام و پیشتاز بوده و عملکرد بسیار درخشانی دارد.

دری نجف آبادی اظهار کرد: اختصاص مصلی اراک به مرکز اصلی واکسیناسیون نشان از عزم جدی مسئولین استان به سلامت مردم و جامعه دارد و امیدواریم با مشارکت همه دستگاه ها و البته رعایت پروتکل ها توسط مردم آسیب های بیماری کاهش پیدا کند و شر این بیماری از جامعه بشریت کنده شود.

امام جمعه اراک افزود: آموزش و پژوهش در حوزه سلامت باید با جدیت دنبال شود چراکه آموزش مهمترین زیرساخت در حوزه سلامت است و باید به طور مستمر به آن اهمیت داد.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت استاندار  ۱ میلیارد تومان برای تکمیل فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری هدیه می کنیم و امیدواریم با مشارکت خیرین و مردم به زودی شاهد تکمیل فاز سوم این بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار