نماینده مجلس:

حتی یک بهارستانی به پاستور نخواهد رفت/ترک مجلس،خیانت به مردم است/درخواست هم شود،شاید یکی دونفر بروند

سخنگو و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس،با رد ادعای برخی از رسانه ها مبنی بر حضور نمایندگان در کابینه دولت آینده گفت: مجلس پشتوانه دولت خواهد بود و سهم خواهی نزد نمایندگان‌جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۷۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار پارلمانی بسیج: پس از ادعای برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت کنونی و اصلاح طلبان درباره چینش کابینه آیت الله رئیسی و حضور برخی از نمایندگان مجلس در دولت سیزدهم، یک نماینده مجلس چنین اظهارتی را در راستای تضعیف مجلس انقلابی توصیف کرد و این داعیه را نادرست خواند.

" علی حدادی"، سخنگو و عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان استان البرز، در گفتگو با " بسیج "، با تکذیب کوچ بهارستانیها به پاستور گفت: تمامی نمایندگان خانه ملت وظایف مختص خود را دارند و هر سهم خواهی را ممنوع می‌کنیم. در این رابطه معیار و ملاک همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری است که تاکید داشتند، نماینده و مجلس جایگاه خاص خود را دارد.

او در عین حال نیز، ورود یک یا دو نماینده را به دولت سیزدهم منتفی ندانست و اضافه کرد: شاید در این راستا درخواستی هم شده باشد، اما من معتقدم چنین عملی خیانت به اعتماد مردم است و ما باید تابع دستورات رهبری و سرباز ولایت باشیم، چون معنی انقلابی گری یعنی ایستادن در کنار مردم و امروزه این مردم وظایفی را به نمایندگان خود متقبل کرده اند، که باید این وظایف را با کمک دولت به سرانجام برسانیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور، استفاده از افراد توانمند، خِبره، با روحیه انقلابی و جهادی را در کابینه دولت آینده حائز اهمیت برشمرد و خاطر نشان کرد: در صورت محقق شدن این مهم، مجلسی‌ها نیز مسلماً در تشکیل دولت قوی و اسلامی به معنای واقعی و همچنین رفع موانع و مشکلات پشتوانه دولت خواهند بود.

حدادی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف گسترده انتخاباتی شورا‌ها در برخی از نقاط کشور و بویژه شهر‌های استان تهران هم بی پاسخ ماند و گفت: این وظیفه از حیطه کمیسیون خارج است و بهتر است نهادهایی چون هیئت نظارت برشورا‌ها پیگیر و جوابگوی این موضوع باشند.

انتهای پیام//
ارسال نظرات
آخرین اخبار