اهداء تجهیزات پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج ) فتوج

فنوج/ با همدلی و پیگیری ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج یک دستگاه اکسیژن ساز به مناسبت گرامیداشت هفته امامت و ولایت به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان فنوج اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۸۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج،  با همدلی و پیگیری ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن دیدار با رئیس بیمارستان یک دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان فنوج اهدا شد.


حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج فنوج در این بازدید اظهار داشت: با هماهنگی و همدلی بسیج، سپاه این بیماری را شکست می‌دهیم و توقع ما این است خیرانی که می‌توانند به دانشگاه علوم پزشکی در تهیه تجهیزات و وسایل ،پای کار بیایند و کمک کنند.


وی با اشاره به ارائه حدمات ارزنده سپاه و بسیج در راستای خدمت بی منت و یاری از محرومین در جامعه افزود: نقش سپاه، برجسته، دلگرم کننده و امیدبخش است.


 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فنوج در این جلسه با اشاره به سنگینی وظیفه مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: یکی از عواملی که تحمل این بار عظیم را برای ما آسان کرد، حمایت و دلگرمی و نقش برجسته سپاه است، که دلگرم کننده و امیدبخش بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار