خبرهای داغ:
فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرگرد پاسدار حمید قنواتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: بمناسبت سالروز تاسیس نمازجمعه با جمعی از پاسداران به دیدار امام جمعه محترم شهرستان رسیدیم و از بیانات ایشان استفاده نمودیم.

وی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر ادامه داد: این دیدار همچنین مناسبت تبریک اعیاد قربان و غدیر بود که در این نشست گزارشی از برنامه های اجرایی در این دهه که به دهه امامت و ولایت معروف است خدمت امام جمعه شهرستان ارائه دادیم.

سرگرد قنواتی در این دیدار اظهار کرد:
ناحیه مقاومت افتخار برنامه های متعدد در این ایام را داشته و دارد از جمله پخت غذا به تعداد بالا برای محرومیت ،عملیات های محرومیت زدایی توسط گروههای جهادی،تعمیر و سرویس کولر محرومیت بی بضاعت، و همچنین تهیه جهیزیه برای زوج های جوان . که انشالله در روزهای آتی این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

امام جمعه محترم شهرستان آغاجاری حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسینی در این دیدار گفت: دفتر امام جمعه و سپاه در همه صحنه ها کنار و دوشادوش هم هستند و همچنین ضمن تبریک اعیاد مذکور و همچنین سالروز تاسیس نمازجمعه نسبت به اجرایی کردن اقدامات گزارش شده ابراز خرسندی کردند .
ایشان در ادامه از وقایع تاریخی در خصوص غدیر روایاتی را بیان نمودند و به واقعه غدیر اشاره کردند و همچنین در خصوص جایگاه نمازجمعه از حضور امام علی علیه السلام در زمان حکومت فاسد در نمازجمعه عصر خود گفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها