خبرهای داغ:
به مناسبت دهه امامت و ولايت انجام شد:

برگزاري اردوی معرفتی تفریحی ويژه خانواده بسیجیان درفردوس

مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه فردوس: هيچ كس مانند حضرت علي (عليه السلام) نبود كه از كودكي در دامن پيامبر (صلي الله عليه واله) بزرگ شده باشد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۶۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از فردوس حجت الاسلام و المسلمین حسن ارمغان مسئول دفتر نمایندگي ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت عظمت عيد غدير از عید فطر و عید قربان بالاتر است به حدی که ما به این عید می گویم (عید الله اکبر) عید بزرگ خدای متعال; عید غدیر را عید الله می خوانیم و این عید، عیدی است که به فرموده ی پیغمبر خدا صلی الله علیه وآله همه ما در آن تکلیف داریم . رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند : هرکس صدای ما را در غدیر شنید وظیفه اش این است که به دیگران بگوید; همه ی عالم را باید خبر کنیم و به گوش همه جهانیان برسانیم .

  حجت الاسلام ارمغان در ادامه گفت: حتی  اگر روز خاص غدير هم نبود، كسي در طول 23 سال رفتار پيامبر(صلي الله عليه واله)را مشاهده مي كرد به منزلت حضرت علي (عليه السلام) مي رسيد. هيچ كس مانند علي (عليه السلام) نبود كه از كودكي در دامان پيامبر (صلي الله عليه واله) بزرگ شده باشد. اعلاميه غدير تصريحي بود براي آنچه پيامبر(صلي الله عليه واله) طي 23 سال به آينده اسلام و امت فرموده بود.

وي ادامه داد نمايش آگاهانه و معنوي غدير جمع بندي اين 23 سال نگاه پيامبر (صلي الله عليه واله) نسبت به حضرت علي (عليه السلام) بود تا اگر كساني هنوز متوجه نيستند در آنجا آشكارا اعلام شود. غدير آغاز تشيع نيست، نماد تشيع است.

در پایان اين مراسم از سادات نیز تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار