مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شکیبایی پدران و مادران شهدا در وصف نمی‌گنجد

تبریز-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهداکه فرزندان خود را در راه خدا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی‌گنجد.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۷۸
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده به مناسبت درگذشت حاج «حمید اکبری کرده ده» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «اکبر و یاور اکبری کرده ده» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار سردار «عباسقلی‌زاده» بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

مرحوم «حاج حمید اکبری کرده ده» پدر شهیدان والامقام «اکبر و یاور اکبری کرده ده» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل آن‌ها نیست.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها