ساری-فرمانده سپاه بابلسربا اشاره به برنامه جبهه خرمشهرها، گفت: با اجرای طرح مدیریت محله محور مشکلات احصاء و با پیگیری های لازم و جلب رضایت مردم، مشکلات مرتفع می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۸۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
 
با اجرای طرح مدیریت محله محور مشکلات احصاء و مرتفع می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، برنامه‌های شورای تحول «جبهه خرمشهرها» باحضور مسئولین شهرستان بابلسر در مسجد محله پایین احمدکلا بابلسر پیگیری و برگزار شد.
 
سرهنگ مصطفی بازوند در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بابلسر، ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، با اشاره به برنامه جبهه خرمشهرها، گفت: این برنامه براساس اهداف طرح جبهه خرمشهر‌ها و بنا به یک مدیریت محله محور در سطح شهرستان بابلسر در حال اجراست و با شکل گیری شورای تحول، محلاتی که در سال‌های گذشته شناسایی شد، سال ۱۴۰۰ را سال برنامه ریزی و پیگیری این برنامه قرار دادیم.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان این مطلب که  در ابتدای سال این برنامه با مشارکت همه اعضای شورای تحول محلات که شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه، هیات امنای مساجد، شورای محل، دهیار و همه منتفذین و موثرین محل می‌باشد شکل گرفته است، افزود:شورای تحول در ابتدای مسیر، با انجام مسئله شناسی و بررسی مسائل منطقه، محلات خود را مورد شناسایی قرار داد و برای آن برنامه ریزی کرد.
 
با اجرای طرح مدیریت محله محور مشکلات احصاء و مرتفع می‌شود
سرهنگ بازوند ادامه داد: یکسری از مسائل و مشکلات موجود توسط محلات قابل حل است و برخی دیگرمسائل بایستی از طریق کمک‌های شهرستانی توسط دستگاه‌ها که متولی آن هستند با حضورشان در محلات مسائل را شناسایی و مرتفع کنند.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه حضور در روستای پایین احمدکلا سومین جلسه‌ای است که برگزار شده است، خاطرنشان کرد:طرح هادی، تعریض آسفالت، زباله، سوخت کشاورزان از مهمترین مشکلات و دغدغه مردم روستای پایین احمدکلا است.
 
به گفته سرهنگ بازوند با اجرای طرح مدیریت محله محور مشکلات احصاء و با پیگیری‌های لازم و جلب رضایت مردم، مشکلات مرتفع گردد.
 
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها