خبرهای داغ:
امام‌جمعه اسدآباد:

دشمن از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد/ کمبود آب در خوزستان کودتای سفید اصلاح‌طلبان افراطی است

اسدآباد-امام‌جمعه اسدآباد گفت: دشمن از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد و این وظیفه ما است که جلوی آن‌ها بایستیم.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۹۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

دشمن از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد/ کمبود آب در خوزستان کودتای سفید اصلاح‌طلبان افراطی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سی و سومین سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد، یادواره شهدای این عملیات، سرداران و ۸ هزار شهید استان همدان با حضور امام جمعه اسدآباد، فرمانده سپاه ناحیه، جمعی از بسیجیان در گلزار شهدای شهر اسدآباد برگزار شد.

امام‌جمعه اسدآباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات مرصاد و ۸ هزار شهید استان همدان اظهار داشت: تا زمانی که پرچم سرخ حسینی و ولایت برپا است و از ولایت پیروی می‌کنیم، ضدانقلاب دست از شیطنت و دشمنی با نظام و انقلاب بر نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در ادامه با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه گفت: نمونه بارز این شیطنت‌ها کمبود و قحطی آب در خوزستان است که ضدانقلاب به آن دامن می‌زند.

وی عنوان کرد: مشکلاتی چون قطعی برق و آب و تعطیلی کارخانه‌ها و معیشت در کشور وجود دارد که جمعی از افراطیون اصلاح‌طلب و جبهه مشارکت با آن فتنه برپا می‌کنند و با نام کودتای سفید هرازگاهی یک مشکل در کشور را جلوه می‌دهند تا دولت جدید را معطوف به آن کنند تا دولت هم گرفتار این مشکلات شده و از تمرکز در برنامه‌ریزی برای حل مشکلات غافل بماند.

امام‌جمعه اسدآباد با بیان اینکه کمبود آب در خوزستان یک کودتای سفید اصلاح‌طلبان افراطی است که با این جریان آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و دنبال هستند که این دولت انقلابی نتواند کاری از پیش ببرد که در اینجا نیاز به ‌صف آرایی و آمادگی بسیجیان است که به کمک دولت و نظام اسلامی بیایند.

وی تأکید کرد: دشمن از دشمنی و فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد و این وظیفه ما است که جلوی آن‌ها بایستیم.

در این مراسم یادواره که با رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده حاضران از ماسک، انجام شد، بسیجیان با لباس رزم بسیجی و با اقتدار و نظمی خاص کنار مزار شهید حضور یافته و با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات