خبرهای داغ:
دکتر محمدبیگی گفت: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری مسئولان استانی و شرکت گاز استان، گازرسانی به ۱۵ روستای منطقه الموت به اتمام رسیده و بزودی ۶۰ درصد ساکنین طارم نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۳۸۳
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته بنده و همکاران و با همکاری مسوولان استانی و شرکت گاز استان، روستاهای پرورد، ده دوشاب، امامزاده هارون، خسرود، دستجرد سفلی، کنگرین، طیاندشت، بلکان، کاکوهستان، طهمورث آباد، توته چال، کله کوب، گشنه رود، اربدیان و احمدآباد در منطقه الموت غربی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی گفت: همچنین طبق اعلام مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اتمام عملیات گازرسانی به ۱۱ روستا در منطقه طارم، ۶۰ درصد ساکنین این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

دکتر محمدبیگی افزود: پروژه محور سنگان شامل ۴ روستا در حال اجرا و محورهای فیله ورین، آقچه قشلاق و نهران شامل ۷ روستا نیز از یک ماه پیش آغاز شده است.

وی اضافه کرد: پیگیری برای تسریع در روند گازرسانی دیگر مناطق از جمله کوهین، شرق طارم و چوقور نیز با قوت ادامه دارد. ان شاء الله به زودی اخبار خوبی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها