خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی گفت: مرصاد یک درس و عبرت بزرگ برای دشمنان ایران اسلامی و یک تلنگر خوب برای هشیاری همیشگی نیرو‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور بوده و هست.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۱۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی گستاخ‌تر از همیشه شده‌اند و اگر غفلت کنیم، مرصاد‌ها در پیش است.

وی افزود: توهم فتح چند روزه ایران توسط منافقین برگرفته از توهم مضحک صدام بعثی و ده‌ها تئوریسین ابله استکبار جهانی است که هنوز به قدرت ایمان و سلاح ایثار و اراده ملت بزرگ ایران پی نبرده‌اند.

سرهنگ حاجتی گفت: مرصاد یک درس عبرت بزرگ برای دشمنان ایران اسلامی و یک تلنگر خوب برای هشیاری همیشگی نیرو‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور بوده و هست. ایران اسلامی پایه گذار مکتبی است که خیلی‌ها تاب رشد و بالندگی آن را ندارند و مادامی که این اقتدار و بالندگی از این مکتب بجوشد، دشمنی‌ها و نفاق‌ها و خیانت‌ها هم در اطراف ما خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامی‌داشت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد، به همه دشمنان و منافقین که بزدلانه در پی ضربه زدن به مردم و نظام اند، بیان داشت: این انقلاب زمانی که یک نهال شکننده بود با صدام بعثی و ده‌ها کشور پشتیبان اش آسیب ندید و امروز به لطف تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و هشیاری جوانان انقلابی و همچنین تجربه ۸ سال دفاع مقدس به یک درخت تنومند تبدیل شده که ثمرات اش نیز در حال انتشار به سراسر دنیاست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها