خبرهای داغ:
مجری طرح کاهش تلفات شرکت توانیر خبر داد
همدان-مجری طرح کاهش تلفات شرکت توانیر از اجرای رزمایش سراسری مدیریت مصرف ادارات در روز چهارشنبه 6 مرداد ماه به صورت همزمان در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
اجرای رزمایش سراسری مدیریت مصرف ادارات در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج، مهندس سفیدمو در همایش استانی آب، بهره‌وری، اصلاح الگوی مصرف که به همت بسیج مهندسین سپاه انصارالحسین (ع) و شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان همدان در سد اکباتان همدان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت فعالیت شرکت‌های توزیع نیروی برق اظهار داشت: ما به منظور کمک به کشور و پایدار کردن شبکه دست یاری به سمت بسیجیان دراز کرده‌ایم و در این خصوص از ظرفیت بسیج مهندسین، بسیج ادارات و بسیج اصناف استفاده کرده‌ایم.

وی با اشاره به رزمایش سراسری مدیریت مصرف که در روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه در کشور برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش ۴۰ اداره که مولد برق دارند در استان قطع خواهد شد تا اثر آن را در مصرف برق بررسی کنیم.

مجری طرح کاهش تلفات شرکت توانیر مطرح کرد: در حال حاضر سیاستی که وجود دارد این است که تمام ارکان دولت برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه از خودش شروع کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ما در سطح کشور ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات بالاتر از حد تعیین شده برق مصرف می‌کنیم.

سفیدمو با بیان اینکه سهمیه تعیین شده برق استان همدان امروز ۶۰۵ مگاوات بود در صورتی که ۶۸۸ مگاوات برق مصرف شد بر لزوم رعایت مدیریت مصرف تأکید کرد و گفت: وقتی بیشتر از حد سهمیه مصرف شود ناچار به قطعی برق می‌شویم تا شرایط شبکه را پایدار نگه داریم.

وی با بیان اینکه اگر تراز بین تولید و مصرف با مشکل مواجه شود مشکلات جبران ناپذیری در کشور به وجود می‌آید، ابراز داشت: همه باید به وظیفه ملی خود عمل کنیم و با مصرف بهینه برق و آب به کشور خود کمک کنیم.

مجری طرح کاهش تلفات شرکت توانیر با تاکید بر اینکه ما باید به اندازه نیاز خود مصرف کنیم و با حداقل کار‌ها بهترین استفاده را داشته باشیم، ادامه داد: در این روز‌ها حتی یک وات هم اهمیت دارد و کاهش یک وات مصرف کمک کننده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات