خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: امسال با همکاری خیرین و کمک فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، ۶۶ هزار و ۲۵۰ پرس اطعام علوی در شب و روز عید غدیر در سطح شهر توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۶۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به برنامه های سپاه امام حسن مجتبی(ع) در شهر قزوین در ایام ولایت و امامت بیان کرد: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه در طول دهه ولایت و امامت از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر قزوین در حال اجراست.

وی با اشاره به رویکرد مجازی برنامه های امسال دهه ولایت و امامت با توجه به شرایط کرونایی، گفت: شرایط کرونایی استان بر اجرای برنامه ها اثرگذار بوده اما فرماندهان و بسیجیان گرانقدر شهر برنامه های مختلفی را پیش بینی و اجرا کرده آمد که از جمله این برنامه ها پویش «شهر را غدیری کنیم» در پیام رسان های مختلف در بستر مجازی و با ظرفیت گردان های سایبری و طرح ثامن می باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: فضاسازی در سطح شهر انجام شده و در کل شهر ایستگاه های صلواتی با ظرفیت حوزه های مقاومت بسیج برپا شده است.

سرهنگ حیدری با اشاره به طبخ و توزیع اطعام علوی در سطح شهر قزوین عنوان کرد: امسال با همکاری خیرین و کمک فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، ۶۶ هزار و ۲۵۰ پرس اطعام علوی در شب و روز عید غدیر در سطح شهر توزیع خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشن های خیابانی در شب و روز عید سعید غدیر، اجرای گروه های سرود و تئاتر از سوی برخی حوزه های خواهران با محوریت بازبینی واقعه غدیر، تهیه و توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در روز عید غدیر، برگزاری جشن ها و سخنرانی های غدیر توسط حوزه های خواهران در محیط بوستان های سطح شهر، مراسم نورافشانی در شب عید غدیر در چند نقطه شهر از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و برگزاری نشست های بصیرتی در فضای باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بخشی از برنامه های سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اضافه کرد: همچنین در بحث فضاسازی نیز با همکاری فرمانداری قزوین و با استفاده از ظرفیت دستگاه ها، فضاسازی شهر و ادارات رنگ و بوی غدیری گرفته و این اقدامات در راستای برداشتن گامی برای بزرگداشت روز غدیر و اهمیت جایگاه غدیر است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها