خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور، از اجرای مرحله دیگری از نهضت کمک مومنانه و طبخ و توزیع بیش از ۳۵ هزار پرس اطعام علوی توسط سپاه امام صادق(ع) در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بیان کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به جهت مواسات و خدمت رسانی به همشهریان نیازمند در شهرستان آبیک، با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسئولان شهرستان آبیک، نهضت کمک مومنانه در قالب توزیع یکهزار بسته معیشتی اجرا می شود.

وی گفت: همزمان با ایام دهه ولایت و امامت طرح های سپاه شهرستان آبیک شامل آزادی سه زندانی غیر عمد، ساخت ده منزل محرومین از برنامه های سپاه شهرستان آبیک می باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اظهار کرد: همچنین به مناسبت عید سعید غدیر با کمک خیرین و با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج، بیش از ۳۵ هزار پرس طعام علوی طبخ و در سه نوبت از ظهر امروز تا فردا شب در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

سرهنگ صادقپور گفت: همچنین به مناسبت این ایام فرخنده با همکاری سپاه شهرستان آبیک ۲۶۱ فرزند ایتام در طرح محسنین، مورد حمایت و تحت پوشش سپاه آبیک قرار گرفتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها