خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج خبر داد:
تبریز- مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم از توزیع ۳۷ هزار بسته معیشتی به همین مناسبت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

محمد اسکندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: خدمات رسانی به مردم محروم از طریق این سازمان در همه فصول سال ساری و جاری است و برخی از این خدمات در این مناسبت ها به صورت نمادین انجام می شود.

وی پخت غذای گرم توسط گروه های جهادی را به مناسبت دهه ولایت از دیگر اقدامات سازمان بسیج سازندگی خواند و ادامه داد: با همکاری بنیاد علوی ۳۹۱ میلیون تومان برای ۲۷ گروه جهادی استان در این خصوص اختصاص داده شده که در این دهه و بخصوص روز غدیر بین نیازمندان در مناطق محروم توزیع کنند.

اسکندری همچنین از اهدای یکهزار و 25 بسته لوازم التحریر، ذبح 793 راس قربانی، 91 سری جهیزیه، افتتاح 43 خانه محروم و آزادی هشت زندانی جرایم غیر عمد و توزیع 20 هزار و 320 بسته گوشت قربانی و 38 هزار و 300 پرس غذای گرم را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در دهه امامت برشمرد.

وی همچنین با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تا پایان خرداد امسال دو میلیون 397 هزار و 96 مورد کمک معیشتی، تحصیلی، آزادی زندانی و ... صورت گرفته است، این تعداد کمک توسط مردم و خیران به ارزش بالغ بر 352 میلیارد تومان به مردم مناطق محرئوم و آسیب دیده از کرونا ارائه شده است.

با بیان اینکه مبدا انقلاب اسلامی پیام غدیر بوده و در بستر غدیر انقلاب تاثیرگذاری خود را در جهان نشان داد، ایام دهه امامت را فرصتی برای نمود خدمات انقلابی جهادگران دانست و ابراز امیدواری کرد با اصلاح بندهایی از قانون در مجلس  برای همراهی دستگاه ها در راستای محرومیت زدایی بسیج سازندگی گام های بلند و تاثیرگذار بیشتری بردارد.

ارسال نظرات