خبرهای داغ:
آیین تکریم امیر بهمن بهمرد فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول و معارفه امیر جواد ولدی فرمانده جدید این پایگاه روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۳۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به کمبود امکانات نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح مظلومند و با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به جامعه ارایه می‌دهند.

سید احمدآوایی با بیان اینکه از بودجه نیروهای مسلح به ویژه ارتش در مجلس دفاع خواهم کرد، افزود: مسوولیت‌ها امانت هستند و با توجه به اینکه همه سرداران در معرض قضاوت مردم قرار دارند باید در تصمیم گیری‌ها دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنگ لبنان و اسراییل بیان کرد: حضرت امام(ره) همواره می‌فرمودند ما در جریان جنگ به تکلیف خود عمل می‌کنیم و چیزی به نام شکست نداریم.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با قدردانی از زحمات امیر بهمن بهمرد فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری این شهرستان گفت: این پایگاه نقش کلیدی و راهبردی در جنوب کشور و استان خوزستان دارد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای پایگاه چهارم شکاری در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: خلبانان غیور این پایگاه در ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی با ولایتمداری و رشادت‌های خود برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: اتفاقات تلخ و شیرینی در دوران فرماندهی امیر بهمرد در پایگاه رخ داد ولی با درایت و سعه صدر مدیریت شدند.

امام جمعه دزفول اقدامات پایگاه چهارم شکاری دزفول در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، سیل، زلزله کرمانشاه، کرونا و دیگر حوادث را یادآور شد و برای امیر بهمرد در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی با تبریک عید غدیر خم گفت: غدیر، هویت ما شیعیان است و اگر نبود اسمی از اسلام باقی نمی‌ماند.

پخش کلیپ از خدمات ۲ ساله امیر بهمرد فرمانده پیشین پایگاه چهارم شکاری دزفول از دیگر بخش‌های این آیین بود. امیر بهمرد با ۸۶ مرتبه تشویق برابر پیشنهاد فرمانده نهاجا و موافقت فرمانده آجا به عنوان هفدهمین فرمانده پایگاه شهید لشکری مهرآباد منصوب شده است.

امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده جدید پایگاه چهارم شکاری دزفول، ۵۶ مرتبه در طول خدمت تشویق شده و ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ به درجه سرتیپ دومی مفتخر شده است.

جانشین فرمانده گردان هواپیمای میگ ۲۹، معاون عملیات و جانشین پایگاه شهید فکوری از جمله سوابق امیر سرتیپ دوم ولدی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها